منیر کاظمی
نام: منیر
نام خانوادگی: کاظمی
ایمیل:
وب سایت:


منیر کاظمی متولد مهر ماه ۱۳۶۶ در اصفهان، یکی از نویسنده‌های نشر علی‌ست.

او با عشق به نوشتن تمام کودکی خود را با قصه‌هایی کوتاه و کودکانه طی کرد. به طور رسمی در نوجوانی همکاری با مجلات کودک‌ و‌ نوجوان را با چاپ داستان‌های کوتاه شروع کرد.
هم زمان با ورود به دانشگاه، در کنار وزود به خرفه‌ی عکاسی، در سال ۸۴ نگارش اولین رمان خود را شروع کرد، نوشتن این داستان دو سال به طول انجامید اما این نوشته‌های دست‌نویس به صورت عمومی پخش نشدند تا سال ۱۳۹۴ که این رمان عاشقانه با نام «فصل توت» بازنویسی و ادامه داده شد . فصل توت خیلی زود از استقبال جمعی مخاطبان برخوردتر شد و سر انجام در اسفند ماه ۱۳۹۶ این رمان در سه جلد از نشر علی به چاپ رسید و در کمتر از دو ماه به چاپ دوم رسید.
این رمان با استقبال بی نظیر مخاطبان هم اکنون در چاپ چهارم است.

کتاب‌های چاپ‌شده‌ی این نویسنده در سال‌های اخیر «هزاران نهال بی سایه»، «از قبیله‌ی مجنون» و «اندوه باکره» می باشد که همگی در انتشارات علی چاپ شده و در زمانی کوتاه به چاپ دوم رسیده‌اند.

در حال حاضر کتاب «از هیچ تا بی‌نهایت» از این نویسنده از نشر علی در دست چاپ می‌باشد.

آخرین کتاب عاشقانه‌ای که توسط خانم کاظمی در حال نگارش می باشد به نام «به تماشای دود» به زندگی چندین خانواده‌ی اصفهانی در دل محله‌ای سطح پایین با مسائل و مشکلات ان‌ها در دهه‌ی ۷۰ می‌پردازد. این داستان با تمی عاشقانه در بستری طنزگونه از سه کتاب با نام‌های کودکی،نوجوانی و جوانی تشکیل می‌شود.

 


 
آثار این نویسنده/ویراستار
ورود اعضا
نام کاربری:*
رمز عبور:*